stellaslillablogg

Alla inlägg under september 2014

...

Av Stella E - 30 september 2014 17:34

Heej alla läsare!
Hoppas ni haft en bra dag!
Just nu ligger jag och kollar youtube, men jag tänkte passa på att blogga lite.
Skolan har varit rätt chill, förutom ett skriftligt orienteringsprov som vi hade på idrotten.
Men först hade vi läsning, sen matte, svenska, no och så idrott då.
______________________________

Ska snart äta, idag blir det korv med mos som är lillebrorsans favoriträtt. Fast jag tycker nog det är sådär.
Efter maten blir det att göra matteläxan, och läsa lite glosor. Plugg, plugg, plugg.
Men sen kanske jag skulle träffa en kompis, får se hur det blir.

Puss // Stella

Av Stella E - 29 september 2014 16:46

Tänkte tipsa om denna bodysplashen från Vicoria's Secret.
Det är min favorit vs just nu, jag verkligen älskar den.
Till skillnad från många andra av vs bodysplashes luktar den väldigt fräscht, och inte jättesött.
Lite mer vuxet, liksom.
Dock så kan den lukta lite starkt om man tar för mycket.
Priset ligger på nånstans mellan 100 kr och 150 kr och finns att köpa lite överallt.

Av Stella E - 29 september 2014 14:43

Här får ni lite uppdatering, har precis kommit hem från skolan.
Imorse var jag så himla trött, jag somnade nästan när vi hade matte.
Vi har nästan alltid matte på morgonen, vilket jag tycker är lite dåligt, för jag är alltid så himla trög på morgonen. Särskilt på måndagarna.
Drar snart till gitarren, vi får se hur det går, för jag har glömt bort att öva...
Ha en bra eftermiddag, kanske bloggar mer sen, jag får se..

Puss // Stella

Av Stella E - 28 september 2014 12:34

Hej bloggen!
Hoppas ni haft en bra förmiddag, det har jag iallafall.
Saga är här och vi ska snart åka till Universeum.
Har vart där några gånger nu, för i fyran hade vi no där ibland.
Men det ska bli kul faktiskt!
Sen är det inte så mycket mer planerat, tror jag..

Nu ska jag äta mina Amerikanska pannkakor!

Puss // Stella

Av Stella E - 27 september 2014 19:59

Just nu sitter jag och Saga i sängen och ska kolla Frost. Jättemysig film tycker jag.
Vi har vart ute och filmat hela eftermiddagen, ett skolprojekt.
Så jag är helt trött i benen nu, haha!

Bloggar mer imorgon, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards