stellaslillablogg

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Colors Of The Rainbow TAG

Av Stella E - 24 oktober 2014 14:53

Heej alla läsare!

Nu så tänkte jag göra en TAG som heter Colors Of The Rainbow TAG, tror jag. Men det går alltså ut på att man ska välja ut olika produkter som är i regnbågens färger. Tog inte med indigo och violet.

1. På röd så valde jag en duschtvål ifrån The Body Shop. Den luktar jättegott och är en jättebra duschtvål.

2. På orange så har jag valt ett Baby Lips från Maybelline. Älskar Baby Lips, och för er som inte vet vad det är så är det läppbalsam som ger färg.

3. På gul så valde jag ett nagellack ifrån Viva La Diva. Har inte använt det så mycket, men det är ganska bra.

4. Som grön så valde jag mina sminkborttagningsservetter ifrån Gunry. De är faktiskt jättebra och kostar bara tio kr på ÖoB (och på Ullared).

5. Sen som blå så har jag valt min favorit vs body mist, den är i lukten Aqua Kiss.

6. Hade lite svårt att välja på lila, men det blev iallafall ett annat läppbalsam ifrån Apoteket. Det är med bamse, men det är faktiskt ganska bra.

7. Och på rosa då, så valde jag en handkräm ifrån I Love. Den är jättebra och luktar jättegott!

Det var allt!

Puss // Stella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella E - 2 december 2014 15:52

Heej alla!   Nu får ni säga hejdå till den här bloggen, och hej till min nya!  Det har varit jätteroligt att ha den här bloggen, och TACK till alla som läst och kommenterat snälla saker. Det är jätteroligt!  Min nya blogg hittar ni i avdeln...

Av Stella E - 27 november 2014 18:34

Heej alla! Ville bara säga att jag kommer starta en ny blogg, vet inte när, men ja. Så att ni vet. Ni kommer få länk när den är klar. Kommer alltså inte fortsätta på denna bloggen. Puss // Stella ...

Av Stella E - 26 november 2014 14:26


Heej bloggen! Idag så har vi vart på innebandyturnering med skolan, det var på Lundbystrand. Jag spelade höger forward. Första matchen vann vi, sen gick det väl så där, hehe. Puss // Stella ...

Av Stella E - 25 november 2014 20:10


Av Stella E - 23 november 2014 20:22


Heej alla fina! Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iaf. Först, på förmiddan, så var jag på lek och bus landet. Var väl helt ok ändå. Min lillebror var där på kalas, men jag var inte med på kalaset. Sen så var jag med några kompisar, vi spel...

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards